De training Strategisch advies voor adviseurs in het Crisisbeleidsteam (CBT), is bedoeld voor communicatieadviseurs die deelnemen in het crisisteam van een acute zorgorganisatie uit de regio die valt onder Netwerk Acute Zorg regio Zwolle.
Het doel van de training is het leren geven van strategisch communicatieadvies binnen het crisisteam, dit bestaat uit de volgende onderdelen:

  • Resultaten van de omgevingsanalyse presenteren.
  • Formuleren van een strategie.
  • Het overtuigen van de andere CBT-leden om deze strategie te volgen.
  • Adequaat, snel en krachtig adviseren over maatregelen die besproken worden in het CBT.

Programma Crisiscommunicatie

De communicatietrainingen zijn onderdeel van het programma Crisiscommunicatie vanuit de OTO-stimuleringsgelden voor de regio Netwerk Acute Zorg regio Zwolle. De trainingen worden verzorgd door Tom Compaijen van Compaijen C&C b.v, adviseur en trainer in crisiscommunicatie en crisismanagement.

Datum

15 april 2025 | 9:30 – 13:00 uur
18 november 2025 | 9:30 – 13:00 uur

Wat mag jij verwachten?

  • Een ervaren en enthousiaste trainer (extern) met kennis van zaken
  • Kleine groep deelnemers voor optimaal individueel leerrendement
  • Deelnemers vanuit verschillende zorginstellingen voor onderlinge uitwisseling van kennis en ervaring
  • De training wordt gefinancierd vanuit OTO-beschikbaarheidsgelden

Wat verwachten wij van jou?

  • Commitment: als jij je aanmeldt, rekenen wij op jouw aanwezigheid
    • Kun je onverhoopt toch niet aansluiten, maar wel een andere cursist in jouw plaats aandragen (in overleg)? Heel graag!
  • Actieve deelname en bijdrage aan een prettige leeromgeving voor je medecursisten

Meer informatie

Judith Heikoop (06 1607 4041 / info@netwerkacutezorg.nl) is bereikbaar voor vragen over deze training.

Aanmelden

Aanmelden kan via het inschrijfformulier van de datum waarop je wenst deel te nemen.

Netwerk Acute Zorg regio Zwolle

Max. aantal deelnemers:8

Agendapunt, Communicatieprofessional, Crisisfunctionaris

Accreditatiepunten: N.V.T.

Prijs: N.V.T.